Saturday, March 03, 2007

mereka yang sering kutemui..

mereka yang sering kutemui..mewarnakan buku bernama kehidupan..

irda yang kukenali..
kuasa cintanya tak cukup setakat satu puisi..
harus dijilidkan dalam buku,dihormati malah disayangi..
chenta hati..

opie kakakku..
semangatmu amat aku segani..
kata-katamu harus dihormati..
kakak paling best satu malaya malah dunia..

kawan-kawanku..
efry,apai,heirzy,khir...
nasihat dan tunjuk ajar mereka yang amat berguna..
gelak ketawa mampu mengegarkan dunia..
tak lupa juga pada akeem..chingy..ari..nak namakan semua kalau boleh..
mereka terlalu ramai..
dan pada umair,teman kelas storyboard..pendengar setia..

ad samad..
sifu..
tok guru..
antara penulis lirik yang disegani..
blog-blog yang dihasilkan amat menarik..
sangat aku hormati..

abg aidit dan kak zaza..
couple yang sgt comel dan sweet..
ikon kak opie..
guitar hero..
cerita-cerita yang dikongsi sangatlah menarik..
gelak ketawa tak kering gusi..
antara orang-orang yang aku hormati..

etieqa syahri..
teman sejati..
pendengar setia..
kawan yang sentiasa menjaga kawan..

Mashelmy..
rumetku..
orang yang boleh dikatakan hari-hari aku temui..
tido..tengok movie,tv series..buat photografi..
itulah menu dia hari-hari..

tak mungkin aku lupa pada family..
aku jumpa ayah dan mak setiap hari minggu..
mak tak pernah lupa nak call hari-hari..
yana pula sibuk dengan study..
abg dan kak nadia tiada dalam gambar..
tak sabar nak tunggu bulan 7 nih..
bakal menjadi pakcik..

rerakan kelas..rerakan melepak(nazri,bart,kak anim,jesse,erna,imran,neves,boy,dll)..erin dan ina..tak lupa juga pada nicol..mereka ini semua mewarnai kehidupan ini...wehuu!

simphosia
cyberjaya

1 comment:

kulatkulat said...

huhuhu terharu..terharu