Sunday, February 25, 2007

menumingguini- konsert muse, ciuman bidadari dan warkah buat lu..

akhirnya..
tak kusangka..
seperti bermimpi..
aku berjaya menjejakkan kaki ke stadium ini..
tepat 25hb jam 6 ptg aku tiba..
bakal menyaksikan konsert muse..
aku nk hang happy n tak terkilan tak dpt tgk muse pasal kisah tuh ujar kakak
dengan gembira aku menerimanya..
lautan manusia membanjiri stadium
gamat jadinya
alunan melodi serta nyanyian muse bersama peminat..
tak dapat digambarkan perasaannya..
kadang-kadang terkedu melihat dia memetik tali gitarnya..
terpaku..
wow wow..kadang kala terpukau macam kena santau..


hye bilang dia..
eh itu bidadari..chanteknya dia..
sambil dipeluknya aku serta dihadiahkan ciuman di leher..
wow wow..sudah lama aku nanti..
walaupun berlaku secara pantas..
stadium negara menjadi saksi..
aku bertemu bidadari..
menambahkan lagi rasa manis di konsert ini..

warkah buat lu!
(cuba mengikut cara ad)

celaka! perkataan pertama gua untuk lu..
gua ingat lu pendiam..
tapi bila lu dah buka mulut..
macam-macam cerita lu bikin..
sampai ada yang mendengar pun dah rasa tak hingin!
apa salah gua sampai lu tikam belakang..
gua ingat lu pendiam..
tapi mulut lu leh buat cerita macam haram..
bangsat! itu perkataan kedua gua buat lu
yang buat cerita sambil tak tahu lu sendiri yang tanggung malu..
gua ingat lagi apa lu penah bikin dulu!

simphosia
cyberjaya

3 comments:

nikkkkkkkko said...

nak mamat tuh!!!!!!!!!!!=|

Anonymous said...

sapekah..
itu la lafaz persoalan yg ingin ku ungkapkan..
sapekah bidadari itu..
sapekah "LU"..
mungkinkah aku mengenali..

munkyprettyugly's life said...

mungkin ko kenal bidadari dan lu bob..namun mereka bukan org yg sama..semoga afzan ketemu mamat tuh..=pp