Thursday, February 16, 2006

tulisan..

aku kembali menaip...yeah..minggu ni agak bz..klas pack siot..ari2 aku kena bgn pg..pastu gap antara klas lak sejam jer..haih..saat aku menaip ni..mario sedang tido di atas peha aku..nelly lak dok main atas meja komputer nih..totisku..hahaha...minggu ni life agak ok berbanding minggu lepas..hmm..tp dlm ok tu sure ada yg x ok kan..itulah hidup..aku masih x phm..kenapa org masih memandang rendah terhadap org lain walaupun di kalangan rakan2 sendiri..adakah ini dinamakan persahabatan...?? atau aku yg masih buta dlm mengenal perkataan yg disebutkan persahabatan..?? yg x pandai akan ditindas dan yg power akan terus berkuasa?? manakan semua ini boleh berlaku dlm hubungan yg dinamakan persahabatan?? masih mahu merendahkan kebolehan org lain?? mungkin ini dinamakan kehidupan..setiap org mempunyai persepsi yg berbeza malah beraneka ragam perangainya..aku lemas untuk berada di dlm situasi ini..mungkin aku terlalu lantang menyuarakan suara hati...???maaf..aku hanya mahu keluar dr situasi yg merimaskan kepala otak aku.. awek aku?? awek aku ok..biasalah klu berlaku salah faham..x boleh lari..namun aku bahagia bersamanya..aku masih berasa serba salah dengannya..kerna aku kadang2 buat lawak x kena tempat..dan sesungguhnya x terlintas utk membuatnya terasa..x mahu melihat die menitiskan air mata sekali lg..aku phm..mungkin die nyata berbeza dengan apa yg kuharapkan..nyata berbeda dengan wanita yg berada dlm kisah dongengku..namun itu x mematahkan semangatku..malah aku makin menyayanginya..dan akan sentiasa mencintainya..aku berasa sedih pabila die ada menyatakan die tidak layak utkku..pada aku..layak atau tidak,bkn kite yg tentukan..biarlah sumenyer dtg dr hati..walaupun die byk kali menyakiti atiku..aku phm dan aku memikirkan aku jua byk menyakiti hatinya..nyata pabila aku menaip blog ini..terlalu byk benda bermain di fikiran aku..dan aku masih mengharap sumernya berakhir bahagia...

3 comments:

Anonymous said...

uish...lek ah che.jgn sedih².ko tak penah denga ke palsafah yg aku kuarkan sem 1 aritu?...

nikkkkkkkko said...

hidup ini memang selalu menyakitkan =|

efry arwis said...

kertas putih salju
ku coretkan kedukaanku
hitam dan kelabu
adalah warna dalam hidupku...