Thursday, February 23, 2006

sebuah kisah..

kisah bermula selepas habis bermain futsal..melepak di kedai mamak kat subang..kisah diteruskan dengan topik perempuan...mcm mana nak tackle pompuan..nak kenal pompuan...nak psg lebey dr 1...hurmm termsk lah kisah membuat 'liga' perempuan...namun aku hanya tertarik apabila semua kisah yang diperbualkan...yang kena nya sume kat aku...kerna kat table tuh...leh dikatakan semua masih single..manakala aku sudah berpunya...mungkin aku terlalu setia...x pandang pompuan lain...x nk pasang lebey dr 1...teruk juga aku dibahankan...namun aku x amik peduli...kerna hati tetap pada satu...aku menunggu msg drnya dr pukul 8..kerna waktu itu die ke kelas...entah di mana silapnya..sampai kol 12 lebey pun x juga msg dikirimnya..aku mula ragu2...ntah apa yang dilakukan.. aku x mara...tp aku rasa seperti org bodo menunggu dan mengharap..kisah menjadi lg panas pabila dia mengalirkan air mata...die hendak mengadu padaku yang dia demam...namun hendak disimpannya kerna die kata aku moody...haih...mungkin sumuanya kena pada aku balik...katalah bagaimanapun..balik2 kena pada aku...check comment last post...dan aku x sangka dia juga mempunyai blog baru..dan aku x mengetahuinya...mungkin mahu dijadikan satu rahsia..xpela...mungkin aku akan menjadi buah dadu yg apai katakan...aku akan kehilangan semua org pabila aku kehilangan segalanya...pabila x menghargai apa di dpn mata...inilah kisah aku sebelum semayang jumaat bermula...

3 comments:

efry arwis said...

bkn kau targetnya
tp kau membisu tak membantah
jadik kau lar bahan segalanya
kami pula gelak berdekah dekah

Anonymous said...

nasib baik aku kat meja lain

Khir Farid said...

"nasib baik kami di meje lain"
kate man, khir n izhar beramai2 sambil amin menyanyi mengiringi jeritan kami