Thursday, February 09, 2006

meniti hari..

yup2..aku kembali...arini penat sgt..smalam aku tido kol 6 pg...blk dr damansara..tlg haza kat telekom smart skool..hmm..hati aku berdebar2 di kala menaip nih..mungkin terlalu kecewa n hampa...ntah ar rasa life mkn sux..pas satu satu masalah dtg..makin lama aku rasa aku makin x thn..mcm bila bgn tido..aku slalu ckp..tlg la jgn ada masalah lg arini..aku rasa life aku agak hambar..no more depanding on people we love..sbb dorang pun ada problem gak..tu yg aku blaja 2-3 hari lepas..aku rasa aku dah kena start berdiri atas kaki sendiri..nasib baiklah ada kura2 ni..dpt gak mendengar rintihan hati..aku bkn ske sgt kongsi prob ngan org..sbb org akan pk aku ni org bermasalah..aku x suke..xpelah..pasni sume aku simpan sorang2..just hope semua akan berjalan lancar..n aku harap sgt sumenya akan selesai..byk benda jd minggu ni n dah cukup buat aku kecewa..

No comments: