Wednesday, February 22, 2006

luahan hati..

aku kembali menaip..yeah..dis week agak sakit sket idup aku..huru hara gak ar..totis aku sekor dah mati..sedey giler..haih..aku plak asyik buat awek aku terasa...hurm..berlaku salah faham yg amat besar..sampai aku rasa stress giler..bkn kerna dia..tp kerna salah aku sendiri..aku tau ari2 aku buat die menitiskan air mata..aku x bermaksud pun...mungkin kerna hati ini terlalu lembut..dan manusia sentiasa melakukan kesilapan..namun x berkurang sedikit rasa syg aku pada die..aku x mau pompuan lain..hati aku hanya utknya..aku harap die memahami segalanya...aku akan berubah..dan aku mengharapkan die jua begitu..namun aku tak meletakkan harapan tinggi..masa aku menaip blog ini..aku br pas mandi..kena hujan...sbb cr awek aku kat cyberpark..hujan lebat..aku takut die demam kena hujan..namun bila dah sampai cyberpark..aku call die dah sampai bilik..lega gak ar...risau x hingat dunia dibuatnya...haih...mungkin aku terlalu risau...sampai menggeletar kaki tgn aku..takut ape2 jd kat die...sape x syg bini..haih...aku mengharapkan segalanya akan pulih spt biasa...aku menyayanginya..terlalu menyayanginya...

1 comment:

Anonymous said...

igt jgn jadik dadu yg ilang tompoknya....