Monday, February 13, 2006

hidup

hidup xkan mencabar tanpa masalah...masalah tanpa kire masa atau usia..dan x kire tempat..mmg susah nak lari dr masalah..seakan masalah itu pandai mencari destinasinya..aku br je pas bayar duit sewa umah..although aku dah kuar dr umah itu..sian ayah aku..sorry ayah..ntah ar..aku pun x phm..kenapa aku dianiaya sebegini? namun aku dah lega aku dah bawak kuar sumer barang dr umah itu..masalah lain yg timbul lak...alaun aku la plak dipotong..ye ar..nak kena bayar byk benda..haih...mana ngan duit umah lagi..duit blanje lagi..nak bayar fees lagi..hostel lg..argh...duit aku dah mulai kering..makan maggi la jawabnye pasnih...kadang2 aku terpk...aku ni xleh buat keja ker? kenapa org mcm memandang rendah pada aku?? ker mmg aku x leh buat keja? ntah la..mungkin aku x slalu tunjuk kat org hasil keja aku...aku simpan sorang2..xpela..pandangan org xleh nk ubah..aku ni bg masalah kat org ker? sumer benda aku buat salah ker? salah ke aku nak menceriakan hati yg slalunya ditimpa duka..?? mungkin aku x pandai membawa diri? aku patut simpan sorang2? aku xde lah jenis citer sgt kat org..minta pendapat tu slalu lah...aku ngah sakit time menaip nih..rasa bdn lemah je...mcm x sehat...manakan lg ngan sakit blakangnyer lg..haih...klu lah aku boleh menyandar..tp apakan daya..aku kena pk gak..org lain pun nak life dorang..x leh slalu menjadi tempat mengadu..dan aku tau kadang2 aku dah men'spoil'kan mood org yg paling aku sayang...terlalu kecewa...

No comments: