Sunday, November 19, 2006

racun













selamba kau racun orang
yang kau rasa kau boleh makan.

-neves-

kau bilang seperti tiada apa yang berlaku
kau kata kau kenal aku dan mengerti hidup aku
aku ulang sekali lagi..
family,gf serta kawan-kawan itulah hidup aku
salah satu kau ganggu
maka kau kacau hidup aku..

senang sahaja wahai manusia..
jika kau janji tak ganggu mereka lagi
aku berhenti menulis puisi yang kau terasa keji..
itu satu sumpah
satu sumpah pantang dipunggah

p/s:
minggu ni aku dapat komen tentang coretan yang taip..n ya aku tau pasti ada yang terkena dan terasa..ingin aku jelaskan..puisi yang dihasilkan bukan untuk ditujukan utk seseorang..ianya dihasilkan atas rasa derita dengan apa yang telah aku lalui..n maksud aku semua orang yang pernah buat aku derita..bukan untuk seseorang..maaf jika aku kurang ajar..puisi dihasilkan daripada rasa..perasaan..jika terasa..maaf..bukan kau seorang yang terasa..n ya aku pun tak ingin kau terasa..siapa kau? fikirkan sendiri..aku tidak nyatakan nama sesiapa di sini..maka skopnya luas..

1 comment:

Anonymous said...

Jangan ganggu dia lagi.