Monday, November 20, 2006

hari jadi etieqa - 18/11

















bak kata sang pujangga,
hari jadi ini bukanlah sekadar bunga,
bukan sekadar suara,kerana,
ia harum dari bunga, nyaring dari suara.

etieqa,
hidup ini penuh pementasan dan drama
jika teman kau bilang hidup ini drama
maka kau ciptalah sebuah sketsa
di mana kau pelakonnya, pengarahnya
dan kau jugalah raja
kami di sini hulubalang setia melindungi raja yang dikasihi
memang..
memang ada mata jahat memerhati
maka raja itu kami lindungi
semperna menyambut seseorang insan istimewa yang dirai.

etieqa,
semperna hari jadi kau ini
hanya nasihat dapat aku beri
sentiasa beringat kau masih punya tuhan yang dikasihi
ujian yang turun bukan bermaksud kau dimurkai
malah kau disayangi
masih tetap ada rakan-rakan yang disayangi..(jgn lupa family)
menghargai pertolongan yang telah kau beri
maka persahabatan ini amat dihargai

etieqa,
semperna hari jadi ke 20 ini
tiada kata secantik bahasa dapat aku beri
kau tetap aku hargai dan
kami ingati..
tiada kata pujangga malah berseni
dapat aku halusi..-bingung
kerna persahabatan yang tulus telah kau hadiahi

SELAMAT HARI JADI
kepada Etieqa Syahri Idrus yang dirai.

munkyprettyugly
cyberjaya
18/11

2 comments:

Anonymous said...

i love it.balik rumah aku nangis bace k :p.thanx a lot sahabat :)

Anonymous said...

terharu bila baca ;]