Saturday, October 14, 2006

masa untuk berubah..

bagaimana harus bermula? hurmm...aku x tahu mcm mana nak buat ayat yang sedap sebagai pembuka bicara..seminggu dua ni..aku rasa sungguh happy actually..x penah2 aku rasa sehappy ini..aku leh buat ape aku ske..lepak mana aku suke..tanpa ada kawalan dari orang tertentu..yeah..tapi dlm happy sure ada rasa sedeh kan? x tau kenapa..cume aku tak senang dengan keadaan orang nk tahu kenapa aku leh happy secepat ini? aku dh cakap banyak kali dah..aku x ske tunjuk rasa sedeh aku kat orang, sbb aku ni ske menghappykan orang..sangat menyedehkan bila orang x paham bahasa ibunda nih..x perlu kot bila terjadi masalah antara dua pihak..maka nk dikaitkan dengan orang lain..x perlu campur tangan dari orang lain rasanya..ntah la..pada aku..benda dah jadi..jadi lah..tak perlu la nk dibesarkan masalahnya..aku ada life aku..ko ada life ko..kite ada jalan memasing..ada eloknya aku ckp bahasa baik dahulu..kerna satu ketika aku pernah hormat sama ko..aku berikan keistimewaan..jangan disebabkan aku happy n life aku yang mcm ni..ko ingat aku ini kutu..jangan kerna hanya satu kesilapan..maka terhapus semua perkara yang pernah suatu ketika indah..aku masih boleh berbicara dalam bahasa ibunda yang agak manis alunannya..jangan sampai aku rosakkan bahasa ibunda dengan menggunakan bahasa penjajah kerna terlalu marah...jangan kacau hidup aku kerna aku tak kacau hidup ko!

1 comment:

Anonymous said...

sungguh rakus. geli hati i baca.. comel la bila u marah cenggini. ahahah

"sangat menyedehkan bila orang x paham bahasa ibunda nih.." < lmfao!!! ambik ko.

saya rindu walau sedang bercinta dgn u kat msn skang nih. lol