Thursday, December 29, 2005

kembali menaip

agak lama aku x mengupdate blog aku..hurm...agak bz semenjak dua menjak nih...problem jua dtg x sudah2...dah la aku dah pindah balik masuk hostel..ada hal sket ngan budak umah...aku teraniaya....xpela...janji aku rasa dekat ngan awek n rerakan aku...agak senang nka wat assignment yang x abih2 menyusahkan aku...keja aku belambak...penat x sudah2...tp sempat mengisi masa melepak ngan rerakan...dating ngan chenta...wuwuwuwu...rindu kat die...sempat gak tgk movie...paling baru..'baik punya cilok'...citer melayu terbaik tahun ini...jalan cerita yang sempoi...kelakar abis...pelakon2 yang x sudah2 buat penonton gelak...kengkadang aku n awek gelak bkn sbb lawak afdlin..tp gelak sbb penonton yg gelak mcm haram dok sebelah aku..tgk lah citer tu..berbaloi siot bayar semata2 nak memartabatkan filem melayu..filem melayu paling best..afdlin rock!!!!! aku skang ngah belajar sket2 ngan haza nk power flash mx nih..huhu..o brian mmg gempak seh...apai lak skang tokey t shirt bersama dato,heirzy ngan kabri..huhu efry..dorang kaya siot..beh beh beh..ske tgk rerakan aku bahagia...huhuhu..dah la..dah xde idea..nanti aku update lg..

2 comments:

Anonymous said...

kantoi tidow lambat! patotlaa klas kol 11..10.55 baru bgn =P. f*uck u!! mish u!!

efry arwis said...

ahaha..siot..apelar kau..tu ar..len kali join kitorang jadik toke tsert =P