Sunday, December 04, 2005

ada lagi..

bisakah dia memahamiku?
bisakah dia mengetahui segala yg aku fikirkan?
bisakah dia membaca perasaanku?
bisakah dia menahan dengan segala dugaan yang datang dalam hubungan ini?bisakah dia menahan dengan perangaiku ini?
bisakah dia mencintai diriku seperti mana aku mencintainya?

semua jawapan ada padanya..bidadari yang tiada gantinya
bidadari yang datang membawa pelangi dalam hidupku
bidadari yang bagaikan kupu kupu malam padaku
aku x bisa membuatnya menjawab soalan ini di hadapanku

kadang kadang aku bagaikan x memahami diriku sendiri
aku bagaikan buta
buta melihat segala perasaan sayang yang dicurahkan olehnya
mungkin aku terlalu mementingkan diri sendiri
mungkin aku inginkan kasih sayang yang lebih
kerna aku mahukan kehidupan yang lebih bahagia
kehidupan yang bisa membuatkan aku lupa akan kisah lama

aku pasti dia lah orangya
yang bisa menceriakan kehidupanku
tiada yang bisa menggantikan tempatnya

aku merindui dirinya setiap ketika
kalau diberi peluang aku ingin bersama dengannya setiap masa
namun aku mengerti aku x bisa mencuri nya dari org lain
dia juga ada kehidupannya sendiri
kehidupan yang mungkin berbeda denganku
yang mungkin membuatkan aku cemburu jika kena pada masanya

aku terlalu merindui dirinya
hanya mampu meluahkan perasaan rindu di coretan sahaja
hanyalah coretan dari hati yang mungkin x mampu mengeluarkan kata kata di hadapannya

2 comments:

efry arwis said...

huyo huyo dan huyo...yer lar hati dah dipenuhi..mesti terbang =P

Anonymous said...

perhh..bagai bintang di surga laa....ko mmg puitis dan "taman"...sama cam aku gak...hehehe