Tuesday, September 12, 2006

nota dari sahabat

beberapa hari lepas, aku telah melepak bersama rakanku...dia telah meluahkan perasaan dia terhadap aku..begitu banyak masalah yang dihadapinya..banyak sangat kerja yang harus disiapkan sehingga tiada masa untuk enjoy...dalam bermasalah..ada jua cerita gembira:

sahabat : aku ada satu cerita menarik nak bagitau ko!
aku : hah...apo???
sahabat : aku ada minat kat dua org pompuan nih..hahaha sorang awek katak n sorang lagi
member kepada member aku..
aku : pergh dua skali ko sebat nih!!
sahabat : awek katak ni comel doh..yang sorang tu plak sweet..haish cair doh..dua2 buat aku cair..
aku : so ko pilih mana satu? n asal awek katak??? xde nama len ker???
sahabat : errrr....aku x tau ar..baru kenal dua2 ar...awek katak tu housemate member aku..
yang sorang lagi tuh member aku punya member...yang sorang tu baru kena tekel
ngan cikgu muzik..huahuahauhau..tapi aku dah ada no hp die...ada ar sms 2,3 kali..
yang awek katak tuh aku x penah bersembang lagi...huhuhu dia malu..aku panggil
die awek katak sbb die ada patung katak kat umah dia.
aku : lorh...so?? ko nk buat aper? ko nk tekel mana satu nih??
sahabat : ntah ar..aku dok angau kat dua2..
aku : pulak dah!!!
sahabat : aku x leh decide..dua2 aku nk buat kawan..skandal..huahauhauhau
aku : ouh..klu skandal tarahal kot..tapi dua skali?? giler tamak...
sahabat : hahahaha..aku bkn macam ko...ko dh steady..dah ada awek..aku mana ada..so aku leh pasang byk..ko xleh...ko dah dicop...x leh nk usha awek len dah...huahauhau
aku : siot..aku plak terkena...dah dah..aku xnk sebut pasal tuh...
sahabat : asal?? saving la skang ngan aku..
aku : bkn saving ar..itu hal aku n awek aku..hal kitorg berdua..org len x perlu masuk campur..aku x berapa gemar..aku okay ke tak..itu hal aku...
sahabat : apa dh jadi nih??
aku : xde ape..aku xnk bicara pasal tuh..aku senang simpan sorang
sahabat : so...ko rasa mana satu perlu aku pilih??
aku : awek katak kot..hurm..die dekat sket..yg lg sorang tuh dok jauh sket..so mcm agak
susah kot..summore awek katak tu comelkan...
sahabat : tapi yang sorang tuh sweeeettt
aku : err...aku pon x tau ar..ko kawan je ar dl..kenal dua2..senang cite..
sahabat : dua2 comel..dua2 senyum buat aku cair...
aku : dem yuh!

nota utk sahabat: heharap dapat buat pilihan yang tepat..hahaha

2 comments:

Anonymous said...

wah untungnya sahabat u, tu! jeles seyh.. i wish i pun bole scandal2, satu kacak, sorang lagi cute.. =))

oh how i wish i could buatkan hati lelaki cair gak.. LOL. cheese!!

Anonymous said...

awek ko jauh kan. ko cari ar awek dekat2 siket. kan sronok awek ade dekat. miahaha