Wednesday, March 15, 2006

suka atau duka..

kadang kala..
perbuatan tak menyamai kata-kata yang diluahkan..
maaflah..
aku hanya seorang yang biasa..
insan yang sempit dari sumber kewangannya..
mungkin agak hina pada pandangan mata-mata durjana..
maaflah..
aku hanya mahukan kebahagiaan..
hembuskanlah awan gelap itu..
datanglah sinar matahari..
maaflah..
bukan aku kedekut senyuman..
pabila si buta muram..
namun hatinya tetap tersenyum pabila melihat puan jelita..
harap puan jelita memahami..
maaflah..
hidup tak selaluya indah..
tak semua yang kita harap selalunya kita capai..
maaflah..
kadang kala terlalu penat untuk mengharungi hari..
aku mahukan rehat seketika..
biarkanlah aku lelap seketika..
maaflah..
bukan mamai menguasai diri ini..
tidak mahu pergaduhan berlaku lagi..
maaflah



No comments: