Sunday, October 09, 2005

kupu kupu malam

dialah segalanya bagiku
dialah ratu dihati ini
dialah jiwa aku
dialah seni aku
dialah irama dan nada dlm hidupku
dialah kupu kupu malam padaku

seandainya suma kata-kata dilafazkan
akan kulafazkan kesemuanya
apa yg tersurat dan tersirat di hati ini
dr mula kumenemuinya..mencintainya..menyayanginya..
sesungguhnya dialah kupu kupu malam yg kucari selama ini

tiada pengganti tempatnya..
hanya dia bisa memahami aku..
apabila dalam dakapannya..
aku dpt rasakan cinta dan kasih sayang yg sungguh mendalam..
tiada lain seindah dia..
tiada yg semanis dia..
tiada yg secantik dia...
tiada hadiah yg istimewa melainkan aku memilikinya..
memiliki dia selamanya..
dialah kupu kupu malam yg sungguh istimewa..

1 comment:

efry arwis said...

cantek lar puisi kau ni..
'tiada yang seIndah dia'
perghh..menusuk kalbu beb..
smoga kau sentiasa bahagia di samping DIA.. =)