Saturday, September 24, 2005

hidup aku..

hurm..aku menaip lagi..arini satu ari la aku kat studio siapkan keja kanvas..although mcm x siap lagi..aku puas hati background dah kaler...klu x..aku sure kusut..hehe..itulah aku..dua tiga arini aku mcm pening.idop x terurus..tido x cukup...badan letih..makan x tentu..di saat ini hanya irda je yg bermain di pikiran...haih..tp nk buat mcm mana...die pun bz study sbb final die next week..argh..aku merindui saat2 bersama ngan die..haih..aku pon rindu ngan mak bapak aku..dis week aku x leh nak balik umah..keja byk sgt...tensi2..adeh..duit pon byk abis..nasib dua assignment dah settle...mph dah settle..scripting pon dah settle..mph aku terpaksa print gambar 2 kali..terbang lagi duit aku..argh...janji gambar cun n aku puas...aku rindu nyet...argh...rasa mcm nk jer pi umah die..jumpe die...serius rindu...adeh..hope esok aku dpt jumpe die...nasib aku dis week mcm malang sket..namun aku kena sabar..ujian dr tuhan kali ini macam agak berat...aku kena sabar...

No comments: