Monday, September 19, 2005

bisakah fantasi menjadi realiti?

yeah aku kembali menaip blog..hurm..arini mcm ada citer yg nak dikongsi..pernah ke korang terpk yg korang nak life story korang mcm dlm komik ker filem ker...?? satu soalan yg pelik...tp itulah aku..aku terlalu banyak berpk..sampai kengkadang aku pun naik pening..aku inginkan kehidupan yg best..sumer org nak mcm tuh...well...ape yg aku dpt gambarkan...kehidupan aku mcm citer 'the singles'..klu korang baca blues selamanya..korang tau la...yeah..aku anggap diriku macam weng..yup..hero dlm citer tuh..hidup die penuh ngan dugaan..pas satu..satu dugaan yg dtg...begitu jua ngan idup aku..yeah sudah tentu aku punya konflik diri...aku mahu memuaskan hati sendiri disamping memuaskan hati sumer org...mcm weng...die punya rerakan yg amik berat sal die..aku juga punya rerakan yg best..although ada yang datang dan pergi...itulah hidup...sungguh pedih dan sadis bila pk kawan yg dlnya umpama abg pdku..sudah membisu seribu bahasa...sudah jarang tegur..adeh..weng terer dlm bidang muzik..aku plka..sket2 jer..yg mana aku belajar..aku tau la..sesungguhnya hanya gitar dan biola menjadi rakanku dlm bidang muzik...bab family..yeah aku dan weng mempunyai sebuah keluarga yg sungguh best...although weng susah mcm mana pun family x dilupakan..aku jua..although adik beradik ckp aku ni anak durhaka la..anak emas la..aku sayang family aku..punya ayah yg tegas x bermaksud garang..punya ibu yang sungguh sweet..kelakar dan supportive..adik beradik? hubungan kami sungguh erat..rahsia disimpan bersama...cume yelah...ada satu benda yg aku dan weng slalu pening...dugaan yg x sudah2 dtg...nk kata mcm mana..mungkin takdir..aku x menyalahkan Yang Maha Esa..mungkin byk dosa telah aku buat masa silam...dan Dia mahu mengajar aku menjadi penyabar...klu di antara rerakan yg ckp aku ni mamat yg byk prob..yep..aku bersetuju..mungkin cara aku handle problem salah kot..ntah ar..aku x bisa buat keputusan...huhuhu...adeh...idea ku makin kering...arghhhh...owh ya...yg berbeda antara aku dan weng...kisah cinta...sungguh berbeda...aku mungkin agak beruntung...berbanding ngan weng...huhu..aku punya cewek yang sungguh beh..caring..baik..sempurna ar...beh beh beh...cume yg x best...slalu berjauhan...biasa ar...kate amik course lain...yup..sal kisah cinta...aku punya keinginan...aku mahu kisah seperti cerita a lot like love...ntah la...aku pun x tau asl pilih crite tuh...pada aku..citer tu beh...dan aku punya keinginan mahu kisah aku dan nyet seperti itu...tp biarlah Yang Maha Esa tentukan...yup..problem x akan abis2 dtg..aku cume berharap yg aku punya kekuatan dan kesabaran yg tinggi....

2 comments:

efry arwis said...

apa gunanya Imaginasi?
kan ia satu software dalam Realiti.

Anonymous said...

i think semua org penah pikir camtue, nak yg best aje, tapi it'll never happen...

just stay strong, you'll get pass this. if anything, i'm here.