Sunday, January 01, 2006

tahun untuk berubah?







yeah..slamat tahun baru aku ucapkan pada semua..semoga tahun ni lagi beh dr tahun lepas..aku bebetul harap tahun ni lagi baik dr tahun lepas..tahun lepas agak sucks pada aku..banyak gile problem...pening2...banyak kenangan jua tahun lepas..yang pahit sungguh perit..yang manis tetap terpahat di memori..kenangan paling manis aku..3hb ogos 2005...aku dah couple ngan awek aku...sungguh manis..although cara aku mintak kapel tu mcm melawak..tp serius beb...byk benda jd dlm masa 5 bulan nih..alhamdulillah..segalanya under control..biasaklah klu ada problem yang menimpa...masalah kecik spt jeles dan pelbagai..aku tau..masalah dtg dr 2 pihak..x semestinya salah sorang ajer..dua2 salah..insyaallah,ngan tahun br yang dtg nih..aku harap aku dapat tutup kelemaham aku..aku akan cuba perbaiki diri aku...aku x leh mengharap sgt...cant put such high hope..coz she s not dat kind of gurl...i just can folllow wif the flow..just follow je rentak die...aku xkan cr pompuan lain..kenapa die ske ckp aku cr pompuan lain?? soalan faveret....aku sayang die ajer...aku rindu die...

2 comments:

efry arwis said...

wuhoooo..jiwang siot kau...tapi sape tak jiwang kan? ahhahaa =P

Anonymous said...

kenaper letak pictas tuuh? malu laa =P azam baru takmo gado2 dah. miahaha. buley ker? buley kot.
cinta hanya satu biar penghujung terus tak tiba.